۰ تا ۱۰۰ باشگاه ۷۴ کرمان ویژه بانوان

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه، شماره همراه خود را وارد کنید.

۰ تا ۱۰۰ باشگاه ۷۴ کرمان ویژه بانوان

باشگاه ۷۴ کرمان

اهل کرمانین؟ دنبال یک مجموعه کامل برای تندرستی میگردین؟ سالن ورزشی ۷۴ در کرمان میتونه براتون یک انتخاب خوب باشه. چرا؟ در این مقاله با ما همراه باشین تا با مجموعه ورزشی ۷۴ ویژه بانوان در کرمان بیشتر آشنا شوید.

هدف باشگاه ۷۴ کرمان

باشگاه بانوان کرمان ۷۴

ما در مجموعه ۷۴ در تلاشیم تا بهترین امکانات و تجهیزات را در کنار بهترین مربیان و متخصصان تغذیه برای بانوان همشهری خود فراهم کنیم. 

هدف ما در باشگاه ۷۴ ارتقا سطح تندرستی بانوان به وسیله محیطی امن، شیک و مجهز در شهر کرمان است.

در کرمان مجموعه ورزشی ویژه بانوان با امکانات لوکس و مدرن به ندرت به چشم میخورد. به همین علت ما تصمیم گرفتیم یک مجموعه کامل مهیا کنیم. این مجموعه ورزشی در کرمان شامل قسمت های مختلفی است که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

وب سایت مجموعه ورزشی ۷۴

در ابتدا می‌خواهیم سایت ۷۴ را به شما معرفی کنیم. امروزه خیلی از کارها و خریدهای ما آنلاین شده، پس داشتن یک وب سایت به مشترکین کمک میکند تا سریعتر و راحت تر از ساعات کلاس ها و برنامه های باشگاه مطلع شوند. با مربیان خود آشنا شوند  و حتی راحت تر ثبت نام کنند.

وب سایت سالن ورزشی ۷۴ کرمان علاوه بر این ویژگی ها ، یک ژورنال علمی – ورزشی دارد که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می کنیم.

ژورنال علمی – ورزشی ۷۴:

هدف ما از ایجاد این بخش از وب سایت به نام ژورنال ۷۴ ، تهیه نسخه های به روز در حیطه سلامت بدن ، سلامت روان ، تغذیه و ورزش بوده است. 

به طور مثال مطالب روز دنیا در بخش تغذیه شامل : 

  • میزان مصرف کربوهیدرات در روز
  • آشنایی با مواد مغذی
  • انواع رژیم های روز دنیا
  • و…

یا در بخش سلامت بدن وبلاگ هایی با موضوع:

  • نحوه صحیح ایستادن
  • نحوه صحیح نشستن
  • پیاده روی روزانه
  • و…

در بخش سلامت روان هم مقالاتی با موضوع کاهش اضطراب ، تمرکز حواس و… برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

بخش دیگری که مورد استقبال کاربران سایت ۷۴ قرار گرفته است بخش سبک زندگی است. در این بخش ما به شما لایف استایل‌های روز دنیا که به سلامت جسم و روان شما کمک می‌کند را معرفی می‌کنیم.

با این ژورنال از اطلاعات روز دنیا با خبر خواهید شد و با علم پیش خواهید رفت و به بسیاری از سوالات ذهنتان پاسخ خواهید داد. همچنین در این بخش می‌توانید از نظرات و تجربیات کاربران نیز بهره ببرید. 

بخش دیگر از وب سایت ۷۴ که بسیار جذاب است، بخش محاسبه شاخص توده بدنی یا BMI بدن است.

 محاسبه شاخص توده بدنی یا BMI : 

این بخش فقط مختص بانوان نیست و شما با هر جنسیتی میتوانید شاخص توده بدنی خود را محاسبه کنید. فقط کافی‌ست وارد بخش BMI سایت شوید و با وارد کردن جنسیت، سن، وزن و قد شاخص را محاسبه کرده و به شما می‌گوییم چه میزان اضافه وزن و یا کاهش وزن دارید. فقط حواستان باشد هنگام وارد کردن اطلاعات عددی کیبوردتان لاتین باشد. راستی شما می‌توانید بعد از محاسبه اضافه وزن در این بخش از مشاوره ۷۴ هم کمک بگیرید. با وارد کردن نام و شماره تماستان مشاوران ما با شما تماس می‌گیرند و در رسیدن به وزن ایده آلتان به شما کمک می‌کنند.

در وب سایت ۷۴ اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با ما نیز آمده است که دسترسی به ما را برای شما آسان کرده است.

اشتراک باشگاه ۷۴ :

شما می‌توانید با عضویت در باشگاه ۷۴ و گرفتن عضویت آن ، همه‌ی روزهای هفته 7 الی 22 – جمعه‌ها 9 الی 20 از سالن بدنسازی باشگاه استفاده کنید. اشتراک باشگاه ۷۴ یک – ۳ و ۶ ماهه است.

کلاس‌های ۷۴ : 

مجموعه ورزشی در کرمان

در بخش کلاس ها جداول انواع رشته‌های ورزشی مثل یوگا ،فیتنس، کیک بوکس، بادی بالانس و … را مشاهده می‌کنید که در هر بخش تعداد جلسات ، روزهای برگزاری ، نام استاد و هزینه کلاس آورده شده است. شما با دیدن این اطلاعات راحت‌تر می‌توانید تصمیم خود را بگیرید. 

راهنمای ثبت نام : 

اگر گیج شدید و نمی‌دانستین چه طور می‌توانید از طریق سایت ثبت نام کنید حتما بخش راهنمای ثبت نام را که با تصاویر به شما توضیح داده شده است را مطالعه کنید. و پس از آن در بخش ثبت نام و یا اشتراک باشگاه یا همان کلاس ها به راحتی با همین روش می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

خب تا اینجا بخش های مختلف وب سایت باشگاه ۷۴ کرمان را بهتان معرفی کردیم و با آن آشنا شدید. در ادامه میخواهیم شما را با بخش های مختلف باشگاه، خدمات و تجهیزات آن آشنا کنیم.

باشگاه ۷۴ و بخش های مختلف آن

اکثر باشگاه‌های ورزشی از ابتدا کاربری ورزشی نداشته‌اند و خانه یا مغازه یا واحد اداری بوده‌اند و بعد تبدیل به باشگاه ورزشی شده‌اند اما باشگاه 74  کرمان از ابتدا در زمینی به ابعاد … متر مربع با کاربری ورزشی به طور اختصاصی طراحی و در حال اجرا است . همچنین کفسازی سالن با کفپوش آنتی باکتریال ژرفلور (Gerflor) فرانسه نیز پوشیده میشود.
همانطورکه میدانید ابعاد باشگاه بسیار امر مهمی است. و ارتفاع سقف باشگاه‌های ورزشی باید بسیار بالاتر از سقف دیگر کاربری‌ها باشد. چرا؟ چون در گردش هوا و در نتیجه تهویه هوا بسیار تاثیرگذار است. به علت دمای بالای بدن ورزشکاران هوا داخل مجموعه گرم میشود. مجموعه ورزشی بانوان 74 این هوای تازه را برای ورزشکاران تامین میکند. مسئله بعدی که مربوط به ابعاد مجموعه ورزشی 74 میباشد، بعلت ابعاد استاندارد این مجموعه فاصله جانمایی تجهیزات نیز استاندارد خواهد بود.

همچنین دمای مناسب یک سالن ورزشی به طور تقریبی 25 درجه سانتی گراد و رطوبت مناسب بین 40 تا 60 درصد باید باشد که ما در مجموعه ورزشی بانوان 74  با اجرای تاسیسات به روز و سیستم تهویه ایرواشر این شرایط را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

تجهیزات و کلاس‌های باشگاه ۷۴ کرمان : 

یک باشگاه خوب علاوه بر تنوع در تجهیزات و تعداد مناسب باید از تجهیزات استاندارد هم برای مشترکین خود استفاده کند.
شما در باشگاه 74 انتخاب‌های متعددی برای ورزش کردن پیش روی خود دارید. ما در 74 از دستگاه‌های بدنسازی برند انی فیت (anyfit) ساخت کشور آلمان استفاده کرده ایم. تنوع دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی به نوعی است که شما با هر سن و شرایط جسمانی میتوانید در کلاس‌های ورزشی 74 از این تجهیزات استاندارد بدون آسیب استفاده کنید.
اگر اهل ورزش کراسفیت هستید با خیال راحت میتوانید به باشگاه بدنسازی 74 بیایید چون تمامی دستگاه‌های کراسفیت و سازه کراسفیت را در اختیار شما خواهیم گذاشت.
خبر خوش برای طرفداران یوگا، همانطور که همه ما میدانیم یوگا ورزشی ست که درسکوت و آرامش باید برگزار شود. باشگاه 74 اتاق مخصوص یوگا که از دیوارهای عایق صدا ساخته شده است، بهره مند است.
علاوه بر این سالن مخصوصی برای ورزش‌های گروهی و پیلاتس به طور مجزا نیز طراحی شده است که به طور همزمان کلاس‌ها برگزار شوند و تداخلی بین کلاس‌ها ایجاد نشود.
هر مجموعه ورزشی به یک رختکن نیاز دارد که باشگاه بانوان 74 مجهزترین ورودی و رختکن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا در محیطی امن و ایمن با خیالی آسوده وسایل خود را جای دهید.
برای حفظ روحیه و انگیزه شما عزیزان در حین تمرین نیز از به روزترین سیستم صوتی برای پخش موزیک استفاده خواهد شد و همچنین فضای آزادی برای نشستن بانوان در محیطی امن در نظرگرفته شده است.

اتاق بازی کودک :

اگر کودکی دارین که اونو بهانه میکنید برای ورزش نکردن، دیگه بهانه ای برایتان نمیماند چون باشگاه ۷۴ اتاق بازی کودک دارد و کودک شما می‌تواند تمام مدت تمرین شما آنجا سرگرم باشد و از امکانات اتاق کودک استفاده کند.

اتاق ارزیابی و سنجش بدن :

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد که باشگاه ۷۴ کرمان را از دیگر مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان متمایز میکند، اتاق سنجش آن است. اتاق سنجش با به روزترین دستگاه دنیا برای ارزیابی و برنامه غذایی و تمرینی تحت نظر متخصص تغذیه و متخصص فیزیولوژی ورزشی طراحی و برنامه ریزی شده است. همچنین در اتاق سنجش، پوسچر بدن (وضعیت بدن) توسط متخصص آنالیز و ارزیابی می‌شود.
حتی شما اگر رشته ورزشی خود را انتخاب نکرده باشید قبل از شروع به شما مشاوره داده خواهد شد و پس از ارزیابی‌های لازم شما می‌توانید با آسودگی رشته ورزشی خود را انتخاب کنید.

مربیان و متخصصان در باشگاه 74

همه ما به اهمیت ورزش و تاثیر آن در سلامتی جسم و روح آگاهیم. اما بعضی از افراد به علت شرایط زندگی نمی‌توانند ورزش منظم داشته باشند که برای آن راه حل‌هایی وجود دارد. باشگاه 74 در کرمان محل مناسبی برای کسانی ست که قصد ورزش کردن به صورت منظم را دارند چون ما در سالن ورزشی کرمان برای شما مربیان مجرب و متخصصان تغذیه در نظرگرفتیم که به شما مشاوره بدهند و شما را پیگیری کنند. مربیان حاضر در باشگاه بانوان 74 متخصص، با تجربه، قابل دسترس و مایل به پاسخگویی به هر سؤال یا نگرانی شما خواهند بود. علاوه بر این، مطمئن باشید که مربی شما در ساعاتی که قصد تمرین دارید، در دسترس شما هستند.

مفتخریم لوکس‌ترین، مدرن‌ترین و مجهزترین مجموعه ورزشی بانوان در جنوب شرق ایران در شهر کرمان هستیم ،که در آن به شما همشهریان عزیز خدمات ویژه‌ای داده خواهد شد. همچنین برای اطلاعات روزانه از باشگاه 74 می‌توانید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید. منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.

 

 



بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *