معرفی مجموعه ورزشی 74 در کرمان ویژه بانوان

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه، شماره همراه خود را وارد کنید.

معرفی مجموعه ورزشی 74 در کرمان ویژه بانوان

مجموعه ورزشی 74 - مجموعه ورزشی 74

هدف خیلی از آدم‌ها از ورزش کردن، رسیدن به اندام ایده‌آل یا حفظ آن و سلامت جسم و روح است. ما در  مجموعه ورزشی 74 با برنامه ریزی‌های بلند مدت و کوتاه مدت در تلاشیم که تمامی استانداردهای یک مجموعه ورزشی مناسب را عملی کنیم.
از مزایای حضور در مجهزترین، مدرن‌ترین و لوکس‌ترین باشگاه بانوان جنوب شرق ایران، مجموعه ورزشی بانوان 74 و عضویت در آن، این است که هم باعث بهبود تناسب اندام و سلامتی جسمی‌تان میشود و هم بر روحیه و حال شما تاثیر مثبتی میگذارد و دوستان جدیدی به شما هدیه میدهد. انتخاب باشگاه مناسب و انجام ورزش منظم یک سرمایه‌گذاری عالی برای خودتان است.

ویژگی‌ها و استانداردهای مجموعه ورزشی بانوان 74 :

1- ساختمان استاندارد مجموعه ورزشی بانوان 74

مجموعه ورزشی 74 - مجموعه ورزشی بانوان 74
مجموعه ورزشی 74 – مجموعه ورزشی بانوان 74

اکثر باشگاه‌های ورزشی از ابتدا کاربری ورزشی نداشته‌اند و خانه یا مغازه یا واحد اداری بوده‌اند و بعد تبدیل به باشگاه ورزشی شده‌اند اما مجموعه ورزشی 74 در کرمان از ابتدا در زمینی به ابعاد … متر مربع با کاربری ورزشی به طور اختصاصی طراحی و در حال اجرا است . همچنین کفسازی سالن با کفپوش آنتی باکتریال ژرفلور (Gerflor) فرانسه نیز پوشیده میشود.
همانطورکه میدانید ابعاد باشگاه بسیار امر مهمی است. و ارتفاع سقف باشگاه‌های ورزشی باید بسیار بالاتر از سقف دیگر کاربری‌ها باشد. چرا؟ چون در گردش هوا و در نتیجه تهویه هوا بسیار تاثیرگذار است. به علت دمای بالای بدن ورزشکاران هوا داخل مجموعه گرم میشود. مجموعه ورزشی بانوان 74 این هوای تازه را برای ورزشکاران تامین میکند. مسئله بعدی که مربوط به ابعاد مجموعه ورزشی 74 میباشد، بعلت ابعاد استاندارد این مجموعه فاصله جانمایی تجهیزات نیز استاندارد خواهد بود.

2- اتاق سنجش

مجموعه ورزشی 74 - اتاق سنجش باشگاه بانوان 74
مجموعه ورزشی 74 – اتاق سنجش باشگاه بانوان 74

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد که سالن ورزشی ۷۴ کرمان را از دیگر مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان متمایز میکند، اتاق سنجش آن است. اتاق سنجش با به روزترین دستگاه دنیا برای ارزیابی و برنامه غذایی و تمرینی تحت نظر متخصص تغذیه و متخصص فیزیولوژی ورزشی طراحی و برنامه ریزی شده است. همچنین در اتاق سنجش، پوسچر بدن (وضعیت بدن) توسط متخصص آنالیز و ارزیابی میشود.
حتی شما اگر رشته ورزشی خود را انتخاب نکرده باشید قبل از شروع به شما مشاوره داده خواهد شد و پس از ارزیابی‌های لازم شما میتوانید با آسودگی رشته ورزشی خود را انتخاب کنید.

3- تهویه مجموعه ورزشی 74

مجموعه ورزشی 74- کلاس‌های ورزشی باشگاه 74
مجموعه ورزشی 74- کلاس‌های ورزشی باشگاه 74

اگر بخواهیم بیشتر درباره تهویه کلاس‌های ورزشی 74 صحبت کنیم میتوانیم به موضوع رعایت درجه دما و رطوبت مناسب بگیم که دمای مناسب یک سالن ورزشی به طور تقریبی 25 درجه سانتی گراد و رطوبت مناسب بین 40 تا 60 درصد باید باشد که ما در مجموعه ورزشی بانوان 74 در تلاشیم با اجرای تاسیسات به روز و سیستم تهویه ایرواشر این شرایط را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

4- تجهیزات باشگاه بدنسازی بانوان 4

مجموعه ورزشی 74 - باشگاه بانوان 74
مجموعه ورزشی 74 – باشگاه بانوان 74

یک باشگاه خوب علاوه بر تنوع در تجهیزات و تعداد مناسب باید از تجهیزات استاندارد هم برای مشترکین خود استفاده کند.
شما در مجموعه ورزشی بانوان 74 انتخاب‌های متعددی برای ورزش کردن پیش روی خود دارید. ما در مجموعه 74 از دستگاه‌های بدنسازی برند انی فیت (anyfit) ساخت کشور آلمان استفاده خواهیم کرد. تنوع دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی به نوعی است که شما با هر سن و شرایط جسمانی میتوانید در کلاس‌های ورزشی 74 از این تجهیزات استاندارد بدون آسیب استفاده کنید.
اگر اهل ورزش کراسفیت هستید با خیال راحت میتوانید به باشگاه بدنسازی 74 بیایید چون تمامی دستگاه‌های کراسفیت و سازه کراسفیت را در اختیار شما خواهیم گذاشت.
خبر خوش برای طرفداران یوگا، همانطور که همه ما میدانیم یوگا ورزشی ست که درسکوت و آرامش باید برگزار شود. باشگاه 74 اتاق مخصوص یوگا که از دیوارهای عایق صدا ساخته شده است، خواهد داشت.
علاوه بر این سالن مخصوصی برای ورزش‌های گروهی و پیلاتس به طور مجزا نیز طراحی شده است که به طور همزمان کلاس‌ها برگزار شوند و تداخلی بین کلاس‌ها ایجاد نشود.
هر مجموعه ورزشی به یک رختکن نیاز دارد که باشگاه بانوان 74 مجهزترین ورودی و رختکن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا در محیطی امن و ایمن با خیالی آسوده وسایل خود را جای دهید.
برای حفظ روحیه و انگیزه شما عزیزان در حین تمرین نیز از به روزترین سیستم صوتی برای پخش موزیک استفاده خواهد شد و همچنین فضای آزادی برای نشستن بانوان در محیطی امن در نظرگرفته شده است.

۵-اتاق بازی کودک

مجموعه ورزشی 74 - اتاق بازی کودک مجموعه بانوان 74
مجموعه ورزشی 74 – اتاق بازی کودک مجموعه بانوان 74

همچنین برای راحتی مادران ورزشکار که کودک دارند و بخاطر شرایط فرزند داری نمیتوانند به باشگاه بروند در مجموعه 74 اتاق بازی کودکان در نظر گرفته شده است که کودکان در امنیت بتوانند سرگرم باشند و مادران در آسودگی ورزش کنند.

6- اتاق ماساژ VIP

مجموعه ورزشی 74 - اتاق ماساژ مجموعه ورزشی 74
مجموعه ورزشی 74 – اتاق ماساژ مجموعه ورزشی 74

ماساژ یکی از جذاب‌ترین و موثرترین راهکارهایی است که می‌توانید به کمک آن، حداقل برای دقایقی کوتاه در طول روز از فشارها و استرس‌های روزانه به دور باشیم علاوه بر آن ماساژ یکی از راه‌های ضروری برای ریکاوری ورزشی میباشد. در باشگاه ورزشی 74 در کرمان اتاق ماساژی با امکانات ویژه و ماسور حرفه‌ای نیز در نظرگرفته شده است.

از ویژگی‌های اتاق ماساژ 74 میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • آرامش و سکوت
  • استفاده از رنگ‌بندی مناسب و انتخاب رنگ‌های ملایم
  • دمای مناسب
  • بهره‌گیری از چیدمان مناسب (فنگ شویی)
  • نور و بازتاب‌ها بصورت غیر مستقیم
  • شرایط هوایی مناسب
  • سیستم تهویه مناسب

7- حضور مربیان و متخصصان در کلاس‌های ورزشی 74

همه ما به اهمیت ورزش و تاثیر آن در سلامتی جسم و روح آگاهیم. اما بعضی از افراد به علت شرایط زندگی نمیتوانند ورزش منظم داشته باشند که برای آن راه حل‌هایی وجود دارد. باشگاه 74 در کرمان محل مناسبی برای کسانی ست که قصد ورزش کردن به صورت منظم را دارند چون ما در سالن ورزشی کرمان برای شما مربیان مجرب و متخصصان تغذیه در نظرگرفتیم که به شما مشاوره بدهند و شما را پیگیری کنند. مربیان حاضر در باشگاه بانوان 74 متخصص، با تجربه، قابل دسترس و مایل به پاسخگویی به هر سؤال یا نگرانی شما خواهند بود. علاوه بر این، مطمئن باشید که مربی شما در ساعاتی که قصد تمرین دارید، در دسترس شما هستند.

8- کافی شاپ

مجموعه ورزشی 74 - کافی شاپ باشگاه 74
مجموعه ورزشی 74 – کافی شاپ باشگاه 74

بعد از توضیح درباره محیط، تجهیزات، کلاس‌ها و متخصصان میرسیم به کافی شاپ مجموعه 74.
همانطور که میدانیم ورزش به تنهایی هیچوقت در اندام ایده آل تاثیر کافی را نخواهد داشت و برای تاثیرگذاری بیشتر لازم است درکنار ورزش، تغذیه مناسب هم داشته باشیم. کافی شاپ 74 برای شما منو رژیمی و سالم را در نظر دارد تا شما عزیزان در کنار ورزش تغذیه مناسب هم داشته باشید تا سریعتر به هدف خود برسید.

9- وب سایت مجموعه ورزشی 74

مجموعه ورزشی 74 یک وبسایت جامع برای ثبت نام غیر حضوری شما عزیزان به آدرس 74club.ir دارد که شما علاوه بر ثبت نام حضوری میتوانید از طریق وب سایت هم اشتراک خود را ثبت کنید.
همچنین این وبسایت شامل بخش تخصصی ژورنال است که شما با مراجعه به این بخش شاهد مقالات تخصصی در زمینه سلامت جسم و روح خود خواهید بود.
همانطور که در این مقاله خواندید به زودی لوکس‌ترین، مدرن‌ترین و مجهزترین مجموعه ورزشی بانوان در جنوب شرق ایران در شهر کرمان افتتاح خواهد شد که در آن به شما همشهریان عزیز خدمات ویژه‌ای داده خواهد شد. همچنین برای اطلاعات روزانه از مجموعه 74 میتوانید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید. منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *